به چشم تو ..

خرید بک لینک

به شدت نیاز به همدلی و دلداری دارم. این چن روز آخر خیلی مهمه ولی من اصن نمیتونم بخونم. چیکارکنم آخه؟!

آیکون میچکا با یه بغض گنده تو گلو و دو قطره اشک گوشه چشم و یه تن داغون و رنجور و یه فکر خسته.

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: پنجشنبه 31 فروردين 1396 ساعت: 13:58

آقایپدر با کلی پسته و آناناس و موز و کلی چیز میز دیگه اومد خونه. گفته هیشکی بهشون دست نزنه اینا مال میچکاست. این یه هفتهای بخوره مغزش کار کنه. منم الان دراز کشیدم رو تختم دارم به روزی فک میکنم که نتیجه میآد. فقط ازخدا میخوام شرمنده نشم :(( .

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: پنجشنبه 31 فروردين 1396 ساعت: 13:58

فکر کن! روزی بیاید، فرقی نمیکند زمستان باشد یا تابستان، که من و تو، در یک کافه، فرقی نمیکند شیک باشد یا بدقواره، پشت یک میز، فرقی نمیکند بزرگ باشد یا کوچک، چشم در چشم هم. همین که لحظهی غرقشدن شد کافهچی بیاید. فرقی نمیکند کارکشته باشد یا تازهکار و تو با سلیقهی خودت چیزی سفارش دهی و من هم برایم مهم نباشد که چی. چای باشد یا بستنی. با تو چای باید سرد شود و بستنی گرم. هر دویش میچسبد.

فکر کن چنین روزی بیاید ... .

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: سه شنبه 29 فروردين 1396 ساعت: 8:45

شیر تو شیر دقیقا اوضاع الان مملکته. یه جوری وضع داره پیش میره که فک کنم تا یکی دو ماه دیگه اگه سونامیای سیلی آتشفشانی چیزی ما رو تو خودش نبلعه حتما مسئول بیفهمی مردمنماهای سنگدلی پرزیدنت بیلیاقتی کسی میاد مثه گودزیلا ما رو میبلعه! خدا عاقبت همه رو بخیر کنه. این شیر تو شیری رو هم ختم بخیر کنه. به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: دوشنبه 28 فروردين 1396 ساعت: 17:52

دلم برای چشمهایش تنگ شده. مردی که از چشمهایش، عاشقش شدم میخواهد کمتر اطرافش بپلکم. کمتر خودم را نشانش دهم. کمتر یادش بیندازم که زنی به زشتی من دارد. زنگ خانه را که میزند دلم میخواهد پرواز کنم. دلم میخواهد بدوم در را باز کنم، پله آخر را بالا آمده نیامده بپرم توی بغلش و حسابی ماچمالیاش کنم. به به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 25 فروردين 1396 ساعت: 16:26

طرف با پنج تا زن و هیجده تا بچه اومده ثبتنام کرده برا ریاستجمهوری تا استعمال(استعمال یا خوردن یا دود کردن یا تزریق یا ...)تریاک رو قانونی کنه!! البته جای تعجب نباید داشته باشه. مملکتی که پرزیدنتش اونچنان باشه وضعش بهتر از این نمیشه ولی در کل من تو فکر این مرده هستم. یکی هم باید باشه بهش بگه برادر به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 25 فروردين 1396 ساعت: 16:26

امروز روز شرف شمس هس. از دستش ندین.

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: يکشنبه 20 فروردين 1396 ساعت: 4:34

اولین گره را دیروز زدم. امروز هم تا دلت بخواهد گره زدم. سبزه عیدمان را؛ سبزه عید عمو را؛ سبزههای باغ پدربزرگجان؛ اگر میتوانستم تمام سبزههای دنیا را به نام تو گره میزدم!

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: شنبه 19 فروردين 1396 ساعت: 10:46

هر کسی سرنوشتی داره. هر کسی قسمتی داره. این که رفیقتون زودتر از شما داره سروسامون میگیره معنیش بدشانس بودن شما نیس. به جای حسادت و گریه زاری براش دعاهای خوب بکنین. حالا کسی پیدا بشه همه این حرفا رو به میچکا بگه. کسی پیدا بشه میچکا رو آروم کنه. کسی پیدا بشه برا میچکا دعا کنه. اصن میدونین چیه؟! میچکا خیلی وقته فهمیده دعاهاش مستجاب میشه. کافیه از خدا بخواد. کسی پیدا بشه از میچکا بخواد که دعا کنه. تا دعاش مستجاب بشه!!

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 19 فروردين 1396 ساعت: 10:46

دروغ دروغه. فرقی نمیکنه عمدی باشه یا مصلحتی یا از رو شوخی گفته بشه. میگن وقتی کسی دروغ میگه بوی تعفنی ازش بلند میشه و تا عرش میره. اون وقت تمام فرشتههای خدا نفرینش میکنن. انقد که بده. انقد که متعفنه. شاید یه دروغ کوچیک و از رو شوخی که برا هیچ کس مهم نباشه زندگی یکی رو خراب کنه. مثه دروغ رفیق من ک به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 19 فروردين 1396 ساعت: 10:46

صفحه بندی